Tilausohje

Ostaminen verkkokaupastamme on helppoa ja nopeaa. Kun löydät tuotteen jonka haluat ostaa klikkaat vain "LISÄÄ OSTOSKORIIN" –painiketta ja tuote siirtyy ostoskoriin. Ostoskorin sisältöineen näet sivun ylälaidassa oikealla olevasta pudotusvalikosta. Voit jatkaa tuotteiden etsiskelyä ja lisätä niitä aina halutessasi ostoskoriin.

1. Tilaaminen

Kun haluat tilata ostoskorissa olevat tuotteet painat ”Siirry tilaamaan” –painiketta, jolloin siirryt ostoskoriin ja tilauslomakkeeseen. Tarkista ensin ostoskorisi sisältö. Voit myös muuttaa tuotteiden määriä tai poistaa tuotteita korista.

Mikäli haluat jatkaa ostoksia, valitse sivun vasemmasta yläreunasta linkki "Takaisin kauppaan".

2. Toimitustapa

Tämän jälkeen voit valita tilauksen toimitustavan klikkaamalla vastaavaa toimitustavan kuvaketta. Mahdolliset toimituskulut näet toimitustavan yhteydessä.

3. Vahvista tilaus

Anna sähköpostiosoitteesi sekä postinumerosi ja paina jatka. Mikäli olet aiemmin käyttänyt Klarna Checkouttia missä tahansa kaupassa, latautuvat yhteystietosi automaattisesti Klarnan asiakasrekisteristä. Muussa tapauksessa täytä henkilötietosi. Voit täyttää tietosi henkilötunnuksella tai ilman. Henkilötunnus tarvitsee täyttää vain silloin, mikäli haluat käyttää maksutapana Klarna Laskua tai Tiliä/Osamaksua.

Kun tilaajan tiedot ovat oikein, paina jatka. Valitse haluamasi maksutapa Klarna Checkoutin tarjoamista vaihtoehdoista:

  • Lasku (Vain henkilötunnuksen antaville asiakkaille)
  • Klarna Tili (Vain henkilötunnuksen antaville asiakkaille)
  • Joustava erämaksu (Vain henkilötunnuksen antaville asiakkaille)
  • Kortti (American Express, MasterCard, Visa)
  • Verkkomaksu (Danske Bank, OP, Nordea, Säästöpankki, S-pankki, Aktia)

Siirry verkkopankkiisi maksamaan tilaus tai valitse lasku ja hyväksy tilaus!

Tämän jälkeen tilaus on vastaanotettu onnistuneesti! Tässä vaiheessa saat vahvistuksen tilauksestasi sähköpostiisi sekä linkin, josta voit seurata tilauksen etenemistä.

*Lisähuomio: Vahvistusvaiheessa / Klarna Checkoutissa näkyvä erikseen aktivoitava "Toimitus eri osoitteeseen" valinta on tarkoitettu käytettäväksi vain jos tilaat normaalia postipakettia ja paketti toimitetaan eri osoitteeseen laskun kanssa. Älä käytä tätä valintaa jos olet jo aiemmin valinnut toimitustavaksi esim. Pakettiautomaatin, Nouto myymälästä tai Nouto lähikaupasta tai R-Kioskista.

Palautusohje

Myönnämme kaikille verkkokaupasta tehdyille tilauksille 14-vuorokauden maksuttoman palautusoikeuden. Olemme joustavaisia myöntämään myös pidemmän palautusajan, mikäli tuote on menossa lahjaksi ja on selkeästi täysin käyttämätön - pyydämme, että ilmoitatte kumminkin näistä etukäteen. Joulun aikana meiltä luonnollisesti tilataan lahjoja normaalia enemmän, jolloin sallimme poikkeuksellisesti pidemmät palautusajat myös ilman erillistä ilmoitusta välipäivien/vuodenvaihteen ajalle.

Palautusohjeet ja siihen liittyvät tiedot löytyvät oheisesta kaavakkeesta. Oheinen kaavake myös aina tilauksen mukana kuitin kääntöpuolella.

Palautuslomake.pdf

HUOM! Mikäli tilaamasi tuote vaatii käsittelyä ennen toimitusta kuten: kello rannekkeen lyhennystä tai sormus koon muutosta. Kirjoita ostoskorin "Vapaamuotoinen viesti tilaukseesi liittyen" kenttään toiveesi mitä tuotteelle tehdään ennen toimitusta. Jos teit jo tilauksen, voit lähettää sähköpostia tehtävistä muutoksista myös jälkikäteen osoitteeseen verkkokauppa@hovisepat.fi. Edellämainitun kaltaiset muutokset tehdään yleensä veloituksetta, ellei toisin mainita.